Fredag

Redan fredag! Vart tar veckorna vagen?! Gar sa jakla fort, var ju nyss forra fredagen liksom.
Veckan har varit bra, Emma har dock varit lite jobbig, men kanns anda som att det blir battre och att hon forstar vad det ar hon gor och forsoker andra pa det. Igar eftermiddag hade vi playdate, jag, georgina, emma, izzie och lisa. Vi pysslade med massa kastanjer som vi plockade forra veckan, gjorde olika figurer osv. Mys pys.

Nu sitter jag har och ater frukost, sov till typ kvart over tio idag, SKONT. Ska snart ivag och lamna ut lite cvn och hoppas pa att jag kan fa ett litet extra jobb. Ikvall dra vi ivag till ostra london, ska fira danieles fodelsedag. Vi ska kaka pa en resturang forst och sen far vi se vart det bar av, kanner inte for att kora sa hart iaf.

Imorgon ska jag och Lisa hem till Liisi och laga risotto till lunch, ska bli trevligt och hoppas risotton ska smaka. Pa kvallen ska jag antagligen vara barnakt, annars blire anda bara att slappa och ladda infor min match pa sondag! TAGGAD!

Nu blire att gora sig iordning lite och sen dra ivag.

Ha en super helg, puss love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0