Jobb?

Tror jag fick ett extra jobb igar!!!! Trodde verkligen inte att det skulle ga saaa fort! Jag lamnade forst ut lite cvn pa olika cafen, pubar, resturanger och gick sedan in pa en pub som heter Brewery tap, sa till servitrsen att jag sokteett extra jobb, hon tog mitt cv och sa att hon skulle lamna det vidare till chefen, precis nar jag skulle ga ut, sa kommer en man och fragar, vad ar det dar? Det visar sig vara chefen. Mitt cv svarar jag, jag soker ett extra jobb. Han sa da att de nog behover lite extra personal under helgerna. Han oppnade mitt cv och tittade igenom det. Och sen sager han: "Sa, nar kan du borja?" eeehm, what?! Jag sag nog lite forvanad ut och sa narsom! Kom hit pa sondag klockan sju, da ar det inte sa mycket folk, sa da ska vi ha en liten introduktion sa du far se hur allt fungerar. JAG KOMMER DIRR!!

Ibland har man flyt! Hoppas bara att allt ska ga bra imorgon. Lite nervost, men mer kul och spannande, sa jag ar taggad! Men forst blir det match, laddaladda!!

Tidig kvall? JA tack! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0