Lordag

Igar hade jag tankt att sova ut, men dte kunde jag ju saklart inte, vaknade av barnen vid halv atta och nar de val gett sig ivag till skolan, sa kunde jag inte somna om, lag kvar till typ halv nio, sen kande jag att det var lika bra att ga upp och kaka frulle. Vid tio akte jag in mot London, hade tankt borja lite smatt med julklappar, men det enda jag hittade var klader till mig sjalv, haha nice. Akte hemat, tog en promenix fran wimbledon. Vid sju borjade jag jobba pa puben, kande mig vaaalidgt forvirrad i borjan, men alla var sa sota och hjalpte mig och efter ett tag kandes det fasen bra! Men kom vissa bestallningar jag kande mig helt vilsen pa igen, men om det ar nagot nytt sa ar det inte sa latt. Men det var as kul och jag gillar stallet och folket jag jobbar med! Sa ser fram emot en ny jobb kvall sen.
Men forst ska jag dra ivag till wimbledon om en stund och kaka lunch med Elin och kanske Dani, ska bli super trevligt. Var nagra helger sen vi sags sa. Far se om jag hinner hem innan jobbet, blir val isafall bara hem och vanda.

Imorgon ar det fotbollsmatch, och jag ar grymt laddad! Hoppas bara inte att jag ar sadar overtaggad som jag kan bli ibland, for da brukar det inte riktigt ga som jag vill. Sa far forsoka vara lite lagomt taggad idag och tagga till som fan imorgon.

Hoppas alla har en fin lordag.

Puss karlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0