Sondag

Okej dalig uppdatering har har jag markt.. Sa ska val forsoka ta tag i det nu!

Senaste tiden har det varit fullt os, sa kanske darfor jag inte riktigt uppdaterat. De senaste tva veckorna har Georgina haft hostlov, sa har jobbat hela dagarna, vilket ar bra pa ett satt for da rullarna dagarna pa ganska sa fort, men samtidigt blir man ratt sa trott av att inte ha nagon egen tidsom man ar van vid. Forsta veckan var vi till British museum, gick runt och tittade pa allt och at lucnh dar, mysigt. Och andra veckan var vi till Museum of London, det ar lite mindre och var faktiskt mer intressant sa det var mer vart. Vi traffade Jon och at lucnh, sa det var en mysig dag aven denna. Jag har aven jobbat 2 fredagskvallar och 3 lordagskvallar i puben, trivs jatte bra och borjar kanna att jag borjar fa lite mer koll pa laget. Det ar valdigt skont att testa pa nagot nytt, fa gora nagot annat vid sidan om det vanliga arbetet, och tjanar ju lite mer pengar vilket inte ar helt fel. 
I fredags var vi ca 9 tjejer som drog till Shoreditch for att fira Elin och Cecilies 20 ars dag. Vi borjade med att kaka mat pa en kinesisk resturang, otroligt god mat. Vi drog sedan vidare till en pub, dar vi satt och snackade och bara hade det gott. Vi var dock nagra som drog hem lite tidigare, for vi ville ta tuben istallet for nattbussen, vilket jag tyckte vi gjorde ratt i. Kom alltsa hem runt 1 istallet for 5 som det sakert blivit om man stannat... Men det var en lyckad kvall iallafall!
Igar akte jag in till London en svang, traffade Stephanie pa en fika och sen drog jag till wimbledon dar jag kakade lite mat och skypade med min fina familj. Sen var detdags for jobb vid 7.
Och idag har det varit fotbollsmatch, vi visste innan att laget vi skulle mota lag etta och var riktigt bra. De hade gjort ca 28 mal pa 4 matcher, sa vi visste vad vi hade att vanta oss.. Vi spelade faktiskt bra och stod emot bra. Men det blev anda 9-1.. Vissa mal var verkligen skit mal, men vi gar vidare. Fick en small i ansiktet i forsta halvlek, varldens huvudvark och om pa hakan ar jag nu. Sa nu blir det bara att ta det lugnt med lite te.
Imorgon borjar en ny vecka, och det ar 10 dagar kvar tills min basta Caroline kommer hit! Det ska verkligen bli underbart. Saknar henne otroligt mkt! 

6 veckor kvar tills jag kommer hem nu, kanner att det ska bli sa skont att fa komma hem och ta igen sig lite, ar ratt sliten just nu.. Ska bli underbart att traffa alla dar hemma med <3

puss pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0