Lordag

Vaknade igar morse med lite ont i halsen, inte sjuk IGEN!! Nej jag ska fan forsoka halla mig frisk nu alltsa, blir sa trott pa detta.. Jag SKA spela min match pa sondag, sjuk eller ej.
Det regnade en del igar, kul? Nej inte jatte, men akte ivag till Westfield shoppning centre, sa gjorde inte sa mycket. Kopte en mysig svart stickad troja, som jag tror ska passa perfekt nu nar hosten och vintern ar pa ingang. Kopte aven en vanlig svart troja och en beige t-shirt. Far aka ivag nasta helg eller nagot och kolla mer.

Igar kvall akte jag till ostra London med rosie och dani, det blev en lugn men valdigt mysig kvall! vi gick runt till lite olika pubar och satt ner, snackade och hade det trevligt.
Idag ska vi dra ivag och kaka mat pa wagamama och sen ga pa bio, det blir den nya med Julia Roberts, Eat, pray, love. Det verkar som vi blir ett ganska stort gang, sa det ska bli kul!

Nu har jag precis vaknat, sitter har och kaka frulle. Idag lyser solen, sa det blir nog en harlig promenad sen innan jag ska kila ivag.

Hoppas allt ar bra med alla dar hemma

puss love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0