Fredag

Da har jag inte skrivit har pa ett tag igen.. Men nar jag var hemma sa hade jag inte riktigt tid till det. Och nu nar jag kom tillbaka hit sa har jag jobbat for det mesta, annars gatt och blivit sjuk, sa har legat i sangen typ hela dagen, det kanns BRA att vara tillbaka...

Nej men vistelsen hemma var riktigt bra. Traffade alla underbara manniskor dar hemma. Det var fullt os och jag orkar inte skriva allt som hande, men allt var kul! Kandes docj lite jobbigt att aka tillbaka, pa Arlanda kande jag mig typ ledsen hela dagen, ville typ grata.. Kan iofs ha berott pa att jag var ratt sa trott, efter att inte ha sovit sa mycket under dom 11 dagarna.. Jag langtade valdigt mycket tillbaka, eftersom jag tycker om min familj har valdigt mycket och London det ar alltid London, gilla helt enkelt. Men jag tror att efter att for forsta gangen varit borta fran sina nara hemma i over 4 manader, da inser man hur javla mycket de betyder for en och da blev det valdigt mycket pa en gang, att man skulle lamna alla igen. Men efter att ha varit har i nagra dagar igen, da har man kommit tillbaka in i allt, och det kanns battre nu. Ska ju faktiskt aka hem igen om ca 3 manader. Och innan dess kommer nagra hit och halsar pa, sa jakla kul!

jag saknar er alla och jag saknar dig, du vet vem du ar

puss love

Kommentarer
Postat av: Linda

anna du ska se att det kommer gå bra<3 kul att folk ska komma ochhälsa på dig innan jul:D ta hand om dig vännen! <3

2010-09-05 @ 05:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0