Mandag

En ny vecka har borjat, det gar ratt sa fort just nu.
Helgen har varit bra! I fredags var jag, Lisa, Liisi och Hanka i Kingston och shoppade och lunchade lite. Jag akte sedan till Wandsworth for att forsoka anmala mig till en engelska kurs, for de sa nar maria ringde att jag skulle komma dit mellan 2-4 pa fredagen, men lyckades jag bl anmald? nej! for jag vet inte vilken niva jag ar pa och ingen kunde prata med mig och bestamma, aven fast de hade lovat det... Pa kvallen traffade jag en tjej ifran laget och spelade lite fotboll, drog sedan hem och slappade. I lordags akte jag till covent garden och traffade stephanie, vi gick runt lite dar, fikade och sedan drog vi till somerset house, dar london fashion week pagick, kunde ju dock inte kolla inne men anda ratt coolt att ga runt dar, sag modeller, fotografer, designers anda. Pa kvallen akte jag till wimbledon och motte upp lisa, vi gick till en pub och satt och pratade och vantade [a att liisi och hanka skulle dyka upp, men de hade visst fastnat pa en grillfest, sa det blev bara jag och lisa, men mysigt vare! och en tidig kvall blev det, for hade ju match pa sondagen. Var sa jakla taggad till matchen, men antagligen lite for taggad, for det gick inte riktigt som jag ville, mina ben ar inte riktigt iform just nu och varldens huvudvark som suttit i sen i fredags.. Men nasta sondag, da jaklar ska jag vara pa topp igen! Ska kora hart med traningen i veckan.

Sitter just nu och skriver ett brev till Linda, for fick ett jatte gulligt brev av henne for nagon veckan sen, hon ar val den sotaste iaf! Ska val fixa lunch om ett tag och sen hamta emma. Ikvall blir det en loptur!


puss love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0