Mandag

En ny vecka har precis borjat, allt kanns mycket battre nu, nu nar jag kommit tillbaka till altl har. Dock var val inte min forsta helg tillbaka i London den basta, sjuk som ett as! Men kanske behovde den dar vilan anda..

Idag har Georgina borjat skolan igen, sa nu har jag antligen lite fritid pa formiddagarna igen, kanns ratt gött faktiskt. Sa denna morgon fortsatte jag mitt slappa liv och har bara fixat lite har hemma och softat. Om ca en timme ska jag ga ivag och hamta plutten Emma, hoppas hon inte gnaller sa mycket idag.
Ikvall hade jag tankt mig ta en powerwalk och forsoka komma iform igen, och om allt gar som jag vill sa blir det latt lopning imorgon och sen fotboll pa onsdag. Hoppas aven pa att det blir match till helgen!! Var sa jakla sugen att spela igar nar jag var och kollade pa min match.

Hoppas alla dar hemma mar bra, saknar er

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0