Torsdag

Da var det snart helg igen da, fasen vad fort denna veckan gatt alltsa.

Forra helgen var en lyckad helg iaf. Jag och Rosie drog till Wimbledon pa kvallen for att dricka lite ol. Vi kande dock att det inte vart sa dragit, sa vi ringde elin, som var i Kingston. Vi drog dit runt 11, hamnade pa en nattklubb, Ocean, var val ett helt okej stalle, fanns val dock lite mysko folk, men vi dansade och hade kul. Pa morgonen efter nar jag berattade for maria vart vi varit, sa sa hon typ, men nej inte det stallet, har hort en massa om det, for bara nagra ar sedan blev en person knivhuggen dar inne! whaaaat?! tankte jag. och ska nog inte ga dit igen...
Pa lordag dag akte jag in till Hyde park och motte upp Bodil och hennes kompis som var i London under helgen. Vi gick forst till wagamama och at lite mat och sen kom solen fram sa vi softade i Hyde park, en riktigt harlig dag. Pa kvallen motte jag upp Rosie och akte till wimbldon, dar skulle vi mota tre danska tjejer. Vi traffade dom och bestamde oss for att aka till Camden och Koko. Forst drog vi till en pub for att dricka lite och sen gick vi mot Koko, nar vi kom dit sa dom att man bara kunde komma in om man hade en inbjudan.. Vi forsokte prata lite med vakten, men det gick inte riktigt, han verkade gillas oss men gick anda inte.. Nar vi skulle ga kom det nagra killar som gav oss tva inbjudningar och forsokte da saga att vi var fem och inte ville lamna tre ute osv.. Vakten sa att han skulle hora och sen kom vi in! TUR, for fy fasen sa kul vi hade dar inne. Vi dansade en massa och traffade massa roligt folk. Toppen kvall helt enkelt. Runt 2 kande jag dock att jag blev valdigt trott och skulle aldrig orka vara kvar till halv 4 och sen ta nattbuss hem pa ca 1,5h. Sa jag drog hemat, hade som tur var en sot liten person att prata med hela vagen hem, sa gick bra. puss pa dig! var hemma runt 4.. Och pa sondagen bestamde jag mig for att ga pa min fotbollstraning, som skulle halla pa i 2h!! herregud det var nog det varsta jag varit med om, sjuuuukt jobbigt. Och madde val lite sisadar resten av dagen sen...

I mandags efter jag lamnat barnen, drog jag, Lisa, Liisi och hennes "barn" Tuva till Ikea. Vi kakade frukost och sedan gick vi runt och kollade. Det kanns verkligen som att jag ar hemma nar jag gar runt dar, harlig kansla det. Kopte lite ost, brod och godis, saknar svensk mat!! Nar jag kom hem sa skulle jag kaka lunch, men borjade ma as illa, trodde verkligen att jag skulle spy! gick upp till toan, gick sedan till mitt rum och somnade i 30min, madde lite battre efterat, men kunde inte ata nagot.. och efter i mandags har jag typ matt lite halv illa.. konstig kansla alltsa, vet inte vad det kan bero pa..
Igar var jag iallafall pa fotbollstraning, har bytt traningsstalle nu, sa fick ta en buss pa ca 45 min,seeegt. Men fick som tur var skjuts av en i laget hem. Traningen gick verkligen as bra! ar jatte taggad for min forsta match pa sondag nu!!

Nu har jag precis stadat lite har hemma, ska softa ett tag och sen fixa lite lunch. Ikvall blir det en loptur och sen lar jag nog somna tidigt, ar ratt sa trott. ar typ trott hela tiden, vad ar felet pa mig?

Imorgon ska jag aka till Kingston med Lisa, Liisi, Hanka, Maren och kanske nagon mer pa dagen. Sen mellan 2-4 ska jag till Wandsworth pa en assesment, och sedan anmala mig till en engelska kurs och forhoppningsvis kan jag starta redan nu i host.

Hade fint, pusss love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0