Mandag

Igar spelade jag som sagt fotbollsmatch, i slutet pa forsta halvlek fick jag en stenhard boll rakt i ansiktet. Blev ratt chockad om man sager sa, men efter nagra minuter kande jag att jag ville fortsatta spela, men huvudvarken kom mer och mer ju langre tiden gick.. Nar det blev paus sa varkte huvudet sa jag visste inte vart jag skulle ta vagen, min tranare tyckte inte jag skulle fortsatta, halsan gar for som sagt. Men som jag ar, sa skulle jag saklart spela vidare, men kande efter ca 5-10 min att nej jag klarar inte av mer, kande mig snurrig och huvudet varkte. Sa jag gick av. Hann iallafall gora ett mal pa straff, sa det var val det enda pluset med matchen! For vi fick spela med 1 mindre spelare i ca 40 min och da rullade det in ca 4-5 mal.. Matchen slutatde 7-2 till Croydon.. Visste inte om jag skulle aka till doktorn eller inte, sa akte hem och forsokte vila och sova. Men imorse nar jag vaknade kande jag mig fortfaranda lite yr och hade ont i huvudet och var hur trott som helst, sa jag gick till doktorn. Hon kollade i min ogon och kande i ansiktet/huvudet och sa att jag antagligen kommer kanna mig sahar i ca 24h till, men blir det varre sa ska jag aka till sjukhuset. Och Maria sa att om jag inte ar battre eller samre imorgonbitti, da ar det jag som aker till sjukhuset for en undersokning! Sa nu ska jag vila ikvall, dricka te och sen sova i tid och hoppas att jag mar battre imorgon..

Hoppas allt ar bra med er dar hemma, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0