Sondag

Helgen gar som vanligt alltid for fort..
I fredags pa dagen akte jag till Kingston for att mota Jonatan dar. Vi shoppade och lunchade, super mysigt. Jag hittade en t-shirt och ett linne, medans han shoppade lite mer, jeans, troja, solglasogen och en halsduk. Nar vi kande oss nojda tog vi taget hem till honom. Val dar gick vi forbi en liten affar for att kopa oss en flaska vin, det jobbade en indisk man dar och vi gick fram med varan flaska med rose. Han kollar pa mig och sager att det ar Ladies wine och att det verkligen inte racker med en flaska, haha, men en flaska rose fick det bli till oss. Val hemma hos Jonatan traffade jag han au-pair familj, Soe, mamman var jatte trevlig och harlig, och pojkarna var valdigt sota. Vid atta bjod hon pa mat, hon hade bjudit over lite vanner med deras barn, sa det var fullt hus. Super trevligt vare och as god mat. Vid nio drog vi mot tagstationen for att aka in till Woking och mota Lise, en dansk tjej for lite utgang. Vi blev lite sena sa vi sprang till stationen, sa jakla ont i magen efter att precis innan ha tryckt massa mat! Men vi hann med taget, sa vi var nojda. Vi drog till lite olika pubar och sist gick vi till BED, som ar en nattklubb i Woking. Vi dansade och hade det jatte roligt! Det stangde vid tre och da tog vi en taxi hem, la oss i sangen och sen lag vi och pratade jag vet inte hur lange, tillslut somnade vi och runt tolv vaknade vi till liv igen. Da gjorde vi iordning en riktig engelsk breakfast med agg, bacon, toast och kaffe(istallet for te). Lite senare tog vi bilen till Guildford, dar vi skulle mota upp Emma, en svensk au-pair. Dock hade aldrig jag eller Jonatan varit dar innan och han hade alltsa inte kort dit tidigare. Det gick bra forst, tills vi kom till borjan pa Guildford, fick lite panik for det ar sa daligt skyltat sa vi visste inte riktigt vart vi var eller vart vi skulle.. Vi hittade iallafall till ett parkeringshus dar vi stallde bilen och kunde andas ut en stund. Vi traffade Emma, hon shoppade lite och senare tog vi oss en kaffe. Bakis som vi var orkade vi inte gora sa mycket mer an att satta oss pa ett cafe. Nar vi skulle aka hemat sa rakade vi kora lite fel, kom ut pa den stora motorvagen mot London av nagon konstig anledning! Lite latt panikslagna, men hittade en avfart mot Woking efter en stund. Vi akte dit och de slappte av mig vid tagstationen, tog taget hem och sedan gick jag ivag till Tracey for att vara barnvakt. Var sa himla trott och holl pa att somna dar i soffan nagra ganger, vid tolv kom de tillslut hem och da kunde jag ga hemat och SOVA i min sang, underbart. Det var verkligen super kul att halsa pa hemma hos Jonatan i Brookwood! Och aven att traffa Emma och Lise som ar au-pairer i Woking! Sa kan inte klaga pa min helg direkt.
Idag hamtade Cherry upp mig vid tolv, vi skulle ivag och spela match i Fulham. Med elva spelare, ingen riktigt malvakt och mote mot serieledarna slutade matchen 12-3.. Men vi spelade bra och hade kul! Det ar sa skont att vi verkligen skrattar och skamtar nar vi rakar slappa in mal efter mal, sant gillas!
Nu sitter jag har med en kopp te och rostade mackor. Ska ga och lagga mig och lasa snart och sen sova. AS trott..
Hoppas alla haft en fin helg, puss pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0