Fredag

Hej bloggen, eller ska jag säga HEJ EMMA! (min trogna läsare)

Jag sitter här och tittar igenom lite olika utbildningar, det snurrar lite lätt i min skalle just nu. Jag har ingen aning om vad jag vill och ska göra till hösten, kan någon vara snäll och hjälpa mig?
Jag har varit så inställd hela tiden på att jag ska plugga något inom hälsa, men vad gör jag nu? Jo jag pluggar till Lärare, och det är med blandade känslor.. Och nu har jag även börjat att fundera över om hälsocoach eller något liknande är rätt, eller rättare sagt vart jag ska plugga det och vad jag kommer få för jobb efteråt..
Jag orkar egentligen inte fundera massa över det nu, vill hellre fokusera på det sista i skolan nu i vår, MEN på måndag är sista anmälningsdagen till hösten! Fick ont i magen bara av att skriva det.. haha..

En kaffe på det, allt löser sig!


puss å kram


åh vad jag saknar detta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0