söndag

Söndag, helgen är snart över. Det har varit en lugn och skön helg. I fredags var jag hemma hos familjen och åt mat och igår kväll kollade jag på El clasico med Emma och Mattias. Det var inte den roligaste matchen man sett, förlust med 2-1 mot real, så det gjorde ju inte saken bättre. Men på tisdag vinner Barcelona mot Chelsea hemma! Sen är det CL final!  
Idag ska jag skriva klart min rapport hade jag tänkt, så man bara kan finslipa på den under veckan.

I veckan hoppas jag på att jag känner mig frisk nog, så jag kan börja träna igen, jag blir så seg när jag inte tränar.. Men idag får det bara bli en promenad, men det är skönt det också. Och promenad med bästa stina är inte det sämsta heller!

Nej nu ska jag dra igång med skrivandet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0