Torsdag

Snart har ytterligare en vecka passerat, tiden går så fort. Snart har ett helt år på lärarutbildning gått, det är rätt sjukt.. Imorgon gör jag min sista dag på praktiken, ska bli tråkigt att lämna min söta klass och min jätte snälla handledare. Men samtidigt skönt att det är klart, så ska bara rapporten in nästa vecka, sen är det inte så mycket kvar innan sommarlovet. Det är med blandade känslor som jag inte kommer att fortsätta på lärarlinjen till hösten, det känns skönt eftersom jag känner att det inte är rätt och jag har äntligen bestämt mig för det. Men det ska bli så tråkigt att lämna klassen, eller de man kommit väldigt nära iallafall.. Karlstad Universitet är ett roligt universitet att läsa på tycker jag. Vi får se vad som händer till hösten, känns lite spännande att inte veta än, och veta att allt är möjligt bara om man vill! Då startar ett nytt kapitel i mitt liv, jag gillar när det händer nya saker, man får ny energi och livsglädje då.



Don't cry because it's over, smile because it happened



du är den bästa som finns<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0