Måndag

Då har jag haft min första skoldag här i stockholm och det var en bra dag! Vi började med ett välkomnande och upprop i aulan, sedan en rundvandring med våra faddrar, sen intro för hälsopedagogprogrammet och sist lite lekar. Skolan verkar var en riktigt bra skola! Och innehållet i programmet passar mig perfekt, det känns som att jag äntligen valt rätt. Vi är en A och B klass, jag går i H1B och vi är ca 20-25 pers och det verkar vara härliga människor, så jag tror detta kommer bli kanon! Imorgon blir det mer information och på eftermiddagen/kvällen ska vi ha brännbollsturnering och öldrickande, ska bli kul! Nu får de lära känna tävlingsinriktade anna, hoppas inte jag skrämmer iväg någon, haha...
 
Nu ska jag ta mig en liten promenad och sedan handla mat. Ikväll kommer sebbe, så vi ska laga lite mat och mysa :)
 
Hoppas alla har det bra hemma i karlstad, jag saknar er!
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0