Stockholm is my new home

Äntligen har jag kommit fram, två veckor av flyttande, packande och planering. En dag av bilkörning till stockholm, träffat familjen Gran, åkt på sightseeing till bl.a min nya skola och nu sitter jag i Jonas lägenhet och kollar på tvn. När jag nu väl kommit hit och kan slappna av, ja då känner man sig helt slut! Men det känns underbart skönt, ser fram emot måndag och skolstart!
Imorgon har jag en hel dag att bara landa här i stockholm, ska sova ut, åka in till stan och kolla och sen träffa sebbe igen, så skönt att äntligen få träffa honom! Blev en kortis förut också :)
 
Kvällen till ära ska jag spendera i soffan framför Sommarkrysset, enbart för att jag är i sthlm!
 
Uppdaterar mer imorgon och i veckan om vad som sker! Är väldigt spänd inför allt som komma skall! weeeey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0