Stockholm

Nu har det hänt grejer sen sist, nu ska jag verkligen flytta till Stockholm om mindre än två veckor! Kom in på skolan jag sökte, Hälsopedagog på GIH. Är så väldigt förvånad, trodde aldrig det skulle ske och sjukt GLAD!!!! Åh så kul det ska bli! Har även en lägenhet på g så det kan inte bli bättre, hoppas det blir så för då har jag haft jäkligt tur. Det ska bli väldigt spännande med en ny stad, ny skola och nya människor. Jag tror detta kommer bli super! Och äntligen så kommer jag lite närmare sebbe, så vi kan ses lite oftare som normalt folk. Och sen är det så många som ska flytta upp dit i höst, bl.a jonathan från London, äntligen ska vi återförenas igen!

Jag gjorde min sista jobbdag i söndags, det var skönt men samtidigt lite tråkigt, har varit så kul att jobba på barbros brygga, roliga arbetskamrater, bra chefer och härlig arbetsmiljö. Men nu behöver jag lite ledigt så jag kan ladda om inför skolstart och hinna med allt med flytt och fix inför skolan.
Idag har jag och Mathias varit och tränat, värmde upp på cykeln sen lite lätt styrka, måste gå ut lugnt nu efter jag varit sjuk. Sen drog vi till stan och käkade sushi och växlade pengar. Nu ska jag snart cykla hem till familjen för att bara softa ikväll och imorgonbitti ska jag och pappa ut och springa en runda, ska bli väldigt skönt. Hoppas att jag kan hålla mig frisk nu!

Nu ska jag packa och sen hoppa på hojen och trampa iväg,

HADE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0