Torsdag


Nu har snart första veckan här i stockholm gått, det har varit en sjukt bra start! Jag har verkligen hamnat rätt, helt sjukt vad jag tror detta kommer passa mig. Att ha idrott på lektionerna, lära sig om kroppen och massa inom hälsa. Inte nog med det så har vi ett gym på skolan, en simhall, tennisbanor, massa gympasalar och nära till både Stockholm stadion och Östermalms IP och nära till löparspår, sa jag att jag var nöjd??
Nu är det bara bostad som ska fixas helt, men det får vi hoppas löser sig snart!
 
Idag hade vi bara intro för Anatomin och Fysiologin i ca 1 timme. När vi slutat gick hela klassen till gympasalen för att öva in en indisk dans(?) haha. Vi ska nämligen ha Förinsparc imorgon, då ska vi ha massa tävlingar och alla klasser har fått ett varsitt tema och vi fick Bollywood! Så vi ska linda in oss i massa färgglada sjalar och ha massa smycken och en fin röd prick i pannan och köra vårat dansnummer. När allat detta roliga är klart så ska vi ut och käka, både H1A och H1B och sedan ska vi tillbaka till skolan, till våran pub. Ser verkligen fram emot denna kvällen, det kommer bli as kul! 
Var på stan en sväng med Helena, Anna och Nina efter skolan, tre tjejer i klassen som är as sköna. Vi köpte iallafall de färgglada sjalarna och jag köpte en ny träningsväska, jätte fin och lagomt stor.
Tog mig även en löptur när jag kom hem, virrade runt bland husen och sprang först i cirklar och sen kom jag as långt bort, så fick springa en seg raksträcka ända fram till Globen, vet inte hur långt det blev, men var väl ute i ca 1h. Nu känner jag att jag är på g med träningen igen och det känns så bra!!
 



 
Nu ska jag fortsätta dricka mitt te och slappa lite innan jag ska sova.
Hoppas alla där hemma mår bra! Pussåkram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0