Torsdag

Här var det ett tag sen man skrev märker jag.. Men det är verkligen inte lätt att hinna när man jobbar 24/7, typ. I söndags och måndags var jag ledig iallafall, i söndags hängde jag med bästa emma och linda! Linda flyttade tillbaka till Åre i måndags, så vi hade lite mys i söndags, picknick på sandgrundsudden. Så glad att jag har er!<3
I måndags slog jag och emma på stort, vi drog en utgång, måndagsklubben på ankan. Började med en egen förfest hemma hos mig med 2 flaskor vin och fortsatte förfesten nere på bryggan med massa drinkar och shots, folk från jobbet hängde med till ankan. Fy fan vilken bra kväll! Bästa kvällen på länge, äntligen fick jag och emma dra ut ihop! Alla var väldigt igång, och det kändes på tisdagsmorgon.. När man vaknar i strumpbyxor och bh på täcket hemma, hur nykter var man kvällen innan då?! haha, sjukt kul iallafall.
Nu har jag jobbat tisdag och onsdag och ska fortsätta jobba tills på söndag, det är så härligt att man trivs så bra på jobbet med alla arbetskamrater och själva jobbet när man jobbar så mycket.

Allt känns så bra just nu, är bara så glad och tacksam för allt man har. För alla härliga och underbara människor som finns runt omkring mig. Saknar alla som jag inte träffar så ofta, men jag vet vart de finns och vet att de alltid kommer finnas där.

puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0