Fredag

Idag fick jag äntligen svar på min rapport och jag blev godkänd, det känns as bra!
Hade besök av syrran och becca på dagen, jag bakade morotskaka igår som jag jag bjöd dem på. Terran åt typ 4-5 bitar och de skulle iväg och fika igen efter de varit hos mig, jag fattar verkligen inte vart allt tar vägen som hon äter, haha, som förra fredagen när vi åt tacos, hon åt som om hon inte får någon mat av otto och biggan.
Och Grattis syster att du klarade dina rapporter som du fick göra om!! Du är så duktig!
Jag har varit riktigt hurtig idag med, var ute och promenerade i en timme på förmiddagen, cyklade fram och tillbaka till friskis, tränade 1,5h med mathias, så nu är jag värd att dyka ner i soffan!



Åh vad jag älskar er mina finaste tjejer <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0