Friday

Idag är det fredag, är ledig. Så idag har jag hunnit ta en låång promenad, handlat, pluggat och snart tvätta. Ikväll kommer Emma den bakfulla och Terran den store(?) hit och myser med tacos, ska bli skönt med en lugn helg! Ladda inför Hallvärmländskan i Degerfors på söndag. Foten är som den är, men jag hoppas att den ska hålla ett tag framöver..

Det känns riktigt bra att ha kommit igång med träningen nu igen, jag ska fan hålla mig frisk nu! Fotbollspass, fyspass, löpning, friskispass och långa promenader är verkligen livet. De som inte motionerar vet inte vad de går miste om, man mår så otroligt mycket bättre. Och man behöver inte spela i lag, gå på gym, det räcker att bara komma ut och gå, det kommer man långt på!



Åh, jag saknar de gamla fotbollstiderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0