löpning

Ikväll stod det löpning på schemat med laget. Vilket skit väder att springa i dock, massa småregn som gör att man blir jätte blöt, hade ju varit betydligt skönare att ta sig en löptur längs stranden i soluppgången...
Efter träningen åt vi pizza, kändes ju jätte bra att smälla i sig efter att man sprungit, not.. Men det var trevligt!

Det går verkligen inte en dag utan att jag funderar på vad jag vill göra med mitt liv, alltså om jag vill fortsätta med min utbildning eller göra något annat. Det är så mycket som lockar från olika håll, men det är så svårt att bestämma sig. Det snurrar i min skalle... I vår blir det iallafall att plugga vidare, det känns ändå helt okej!


Man kanske borde sova snart, typ nu.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0