miss you


Åh vad jag sakner er! mina underbara små tjejer<3 

Jag saknar så mycket från London, kan man inte få spola tillbaka tiden för en kort stund? Det är så mycket nu i efterhand man minns och undrar varför man inte njöt mer av stunden då.. Det är många stunder i livet man borde uppskatta mer än vad man gör, man tänker att det där kan jag göra igen längre fram. Men ibland inträffar saker, som gör att hela livet vänds upp o ner, då ångrar man sig att man tänkte som man gjorde. Livet är märkligt. Ibland får jag inte ihop det, händer allt av en anledning? Jag tvivlar på det, vissa saker som hänt ser jag absolut ingen mening med.
Det enda man kan göra är att försöka uppskatta allt mer och ta vara på alla dagar man får med sina nära och kära.

Nej nu ska jag sluta tänka så mycket på allt, läsa lite och sen sova. Upp i ottan o tvätta blir! (utan otto dock..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0