gokväll

Dålig uppdatering här, enligt någon iallafall.. Så nu får jag helt enkelt skriva något för att göra denna personen jätte glad!
Hänger i soffan och dricker te, funderar på att krypa till kojs snart, så man orkar med morgondagen med massa matte plugg. Åh vad jag ser fram emot det.

Nu är det verkligen inte långt kvar tills denna termin är slut, då blir det att börja sommarjobba, ser fram emot det faktiskt! Och hösten är väldigt oklar, har verkligen ingen aning om vad som händer då, det är lite spännande men ändå lite läskigt att inte veta alls just nu. Men det blir ett senare bekymmer, först ska det bli en fantastiskt härlig sommar!


Alla kunde nog gissa vem personen jag pratade om var....

Hon är inte som alla andra barn.......


Det är just därför jag gillar henne så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0