Härligt med fredag

Ytterligare en vecka har gått, riktigt fort. Har bara varit i skolan 2 gånger denna veckan, rätt skönt ändå. I onsdags var jag på personalmöte på Barbros, vi hade vin-och menyprovning, det var as gött, men jäklarns vad mätt man blev! Nu har vi fått genom gång på det mesta inför sommaren och det känns som att det kommer bli riktigt kul att jobba där i sommar. Så ska lära mig alla viner, alla drinkar och menyn, sen är det bara att köra. Det verkar vara härligt folk som man ska jobba med, vilket också är roligt!

Nu ska jag snart göra mig iordning för att cykla till xnäs och baka med terr inför imorgon när det blir kalas för 25-åringen. Vi(läs jag) ska baka morotskaka, knäckig äppelkaka och cheesecake, så imorgon kväll kommer vi rulla fram... På kvällen blire lite fest hemma hos mig, massa vin ska det bli!

Nej nu ska jag kila iväg, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0