måndag

En dag fylld av massa matte, från 9-16, så nu är jag trött i huvudet.. En kaffe satt fint ocekgeh nu blir det en promenad, så man kanske orkar räkna lite till sen.

Jag blir så rastlös när jag inte kan träna, vill veta vad det är för fel så jag kan dra igång sen igen.. Nu blev tiden flyttad till på fredag, så ytterligare 2 dagar, åh vad segt. Men en promenad får duga.

Helgen har varit bra, i fredags var jag och emma ute hela dagen i solen och på kvällen blev det några öl med folk ifrån klassen på uteservering i stan, väldigt trevligt. Resten av helgen sepnderade jag hemma hos familjen, pluggade mest och umgicks med pappa och terr, myspys det. Och i lördags kväll vann LOREEN eurovision, kul när det går bra för oss och ännu roligare när låten är bra!
Igår var det morsdag, så jag bakade hallonpaj till mamma, mamma biggan hon är den bästa!

Nu ska jag klä på mig och dra ut en sväng, hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0