Söndag

Vilken härlig söndag, har börjat dagen med lite fika och fin besök, ingen mindre än världens bästa emma! Jag bakade en kladdkaka, som jag lovat henne ett tag nu. Vi körde som vanligt på att jag bakade och emma satt bredvid och underhöll, drog massa skämt som hon alltid gör..
Solen skiner ute, så om en stund ska jag och mathias åka ut till skutberget och springa, jag är laddad! En kaffe på det och det känns som att jag skulle kunna springa milen 3 gånger, typ.. eller ja det var kanske att ta i.  

Helgen har varit väldigt lugn men härlig. I fredags var jag och mathias på friskis, sen köpte vi sushi till lunch, det var längesen, fy fasen så gott det är. Skjutsade mamma på kvällen på afterwork och hämtade henne. Hängde hemma hos familjen och kollade på hockey, min mamma är fantastiskt lättpåverkad, så hon hade väldigt roligt efter typ 2 öl, och vi hade minst lika kul åt henne, haha.
Igår grillade vi på min balkong, det var mysigt. Jag tror vi grillade 26 korvar, det kändes efteråt, fyfan vad vi tryckte! Det tråkiga om jag flyttar till hösten är ju att jag kommer sakna alla underbara och härliga människor här i karlstad.. Men man kan alltid komma hem och hälsa på, lite kortare och lättare att ta sig från t.ex stockholm än london, och det gick ju hur bra som helst.


Åh, sommar, sol och fjällbacka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0