Fredag

Hej alla fina!  
Nu var det väldigt längesen jag skrev här, ska försöka bättra mig..
Stockholm levererar som vanligt, jag trivs så sjukt bra här! Skolan är grym, alla klasskamrater är underbara, jag har sebbe här, underbara släktingar jag får bo hos innan det löser sig med boende, ja det mesta är faktiskt riktigt bra! Imorgon smäller det, SHM på Friends Arena! Och igår AIK-Napoli på Råsunda, tja jag ska inte klaga!
 
Dock tänker jag på morfar och blir ledsen, han är inlagd på sjukhuset just nu, vilket känns väldigt jobbigt. Vill bara att han ska bli bra!! Sänder han massa styrkekramar!
 
Idag har jag suttit hemma och skrivit på min hemtenta, den är typ klar, känns bra. Nu sitter jag och kollar x-factor, åh jag är lite smygkär i malcom...(Allihopa klappa! : Till dig ämma). Imorgon bär det av till Täby för kalas och förfest innan SHM! Så sjukt taggad, kommer bli grymt!!!!  
 
Hoppas alla mår bra! Puss på er!
 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0