Fredag

Gokväll! Idag har vi varit lediga, känns helt sjukt skönt att få en 3 dagars lång helg, händer inte allt för ofta.. Så idag har jag och Anna pluggat hos mig, har suttit från 10 till 18.30 typ, lääänge. Gick igenom alla skelettdelar, ligament, kotor, leder etc.. vi fick en hel del gjort, så det känns skönt. Tog några promenader emellanåt och råkade komma av oss ett par gånger med prat om allt annat är anatomi.. Bra dag med andra ord! Nu ikväll ska jag mysa framför x-factor, sen sova i tid för att sedan kommer Anna vid 11 imorgon och då ska vi fortsätta, då går vi över på muskler, med dess ursprung, fäste och funktion. Woho kötta på hej och hå.
Saknar min goding som ligger hemma med migrän...
 
Nu ska jag fixa ordning lite kvällsmat och sen ladda upp inför x-factor(jag vet jag är en nerd..)
 
Hade bäst alla fina och rara! puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lindiik

Du är fin!! :D Härligt att höra att plugget går bra! Duktiga ni är!

Svar: Åhh tack finaste tjejen! Vi gör vårat bästa, så får det bära eller brista :)
Anna

2012-10-13 @ 11:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0