Fredag

Godmorgon världen! Vilken underbar fredag. Idag var anatomin inställd, så börjar kl.13.00 men Styrketräning i 2h, fatta vad jäkla underbart vi har det som får träna på lektionstid! Denna veckan har vi haft bl.a Styrketräning: Cirkelträning med kroppen som redskap, Bålstabilitet, Stavgång med teknik. Grymt kul!
Denna morgon har jag sovit till halv 9(underbart), gått en promenad och handlat, nu har jag suttit och pluggat en stund och pratat med min kära mor i telen. Nu sitter jag och laddat upp med en Skyr, isländsk yoghurt, den är naturligt proteinrik och fantastiskt god. Mättar en lång stund. Tror dock det är lite socker i, men det får man ta.
Nu ska jag packa iordning väskan och bege mig till tunnelbanan om 15 min. Ikväll ska jag ut och käka med mormor och morfar + familjen Gran. M och m är här på besök över helgen, ska bli så kul att träffa dom! Längtar tills ikväll :) Taggar inför den Stora insparken imorgon med, as laddad!!!! Hittade mina piratkläder igår på stockholms stadsmission, så nu är jag redo!
 
Hoppas alla får en fantastisk fredag, för det ska jag ha! Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! Du har det alt bra där ute i öst!;) Det är du värd! Hoppas dagen igår var bra med allt vad den inehöll! Kul att få träffa Mormor och morfar med:)

Ha det så kul idag på insparken! Puss&Kram Från Lindiik

2012-09-22 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0