Söndag

Nu är snart helgen över, den har gått väldigt fort, men känner mig taggad för en ny vecka med skola! I veckan ska vi ha simning, styrketräning, gång-joggingteknik och lite annan träning. Såg nyss på schemat att vi har idrott mer eller mindre varje dag, gött.
I fredags hade vi grymt kul. Det började med att efter sista föreläsningen bytte vi om till våra fina bollywood kläder, och sminkade oss så gott det gick. Vi samlades sedan i idrottshallen för att visa upp vårat nummer, det var jätte kul att se alla andra och jag tror vi fick till det. Sedan var det dags för alla lekar, det gick sådär för oss, men vi hade kul och kämpade på. När vi var klara hoppade vi in i duschen för att göra oss iordning ovh sen dra ut och käka, vi åkte till Mongolian Barbeque på Sveavägen, as god mat! Man plockade ihop rå mat som man sedan gick fram och de wookade framför en, super gott. När klockan började närma sig 10-11 drog vi tillbaka till skolan, dock inte alla, vi var 4-5 tappra som hängde i. Där kom vi in i idrottshallen, som de gjort om till ett "disco", haha det kändes precis som man var tillbaka på mellanstadiet, vi dansade och hade det as kul!
När jag sedan klarat resan hem bra och promenaden till min port upptäcker jag att jag inte har med mig rätt nyckel in till porten, paaanik! Börjar kolla runt om jag ser någon granne, ingen är ute.. Så jag får ringa till jonas, som tur är så var han vaken, han tänkte cykla bort mitt i natten i regnet för att låsa upp åt mig, 15min cykeltur, jag känner mig jätte dum.. Men precis när vi lagt på så ser jag två grannar som står lite längre bort och röker, de låser upp och räddar därmed livet på mig! typ... haha.
 
 
Igår åkte jag till Gärdet för att kolla på Linda som sprang tjejmilen, det regnade litegrann när jag gick till tunnelbanan, hade på mig strumpbyxor och vita converse. När jag gått från tunnelbanan och mot målområdet, så började det verkligen ösa ner, började lite as blöt. Hejade på Linda och Eva som kom springandes förbi, gick sedan mot målet ute på det öppna fältet, där var det rena lerpölarna, efter bara några kliv var mina converse inte vita längre.. Shit vilket jäkla skit väder.. Kom inte fram till linda på mobilen på as länge heller, tillslut fick jag ett sms och fick gå runt allt så jag blev ännu lerigare, as gött... Det var underbart att få träffa bästa karlsson en sväng! Vi åkte tunnelbanan en bit tillsammans innan vi fick säga hejdå, men bättre att ses en kortis en inte alls. När jag kom hem försökte jag tvätta av mina skor i duschen, de blev lite renare men de ser fortfarande förjävliga ut! Måste köra dom i tvättmaskinen imorgon..
Igår kväll hade jag lite hemma mys, med tacos och film. Pluggade lite också, läste igenom lite från föreläsningarna så man inte ska komma efter redan från början.
Nu har jag precis varit till Globen shoppingcenter, köpte en blå sportbh och bikinitrosor inför morgondagen när vi börjar med simning, kände att dessa kläder sitter mycket bättre än slappa bikinisar..


Nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på sebbe som kommer från jobbet. Nu ska vi äntligen få till att ses..
Senare i eftermiddag ska jag iväg och kolla på en lägenhet inärheten här, nära tunnelbanestationen Blåsut. En killa jag kommit ikontakt med via blocket, så tar med Anders eller Marianne och Sebastian, man vet ju aldrig med folk nuförtiden.. Men hoppas det är något bra, för då har jag en bostad i ett år framåt!
 
Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt att se dig en snabbis!! Som du säger bättre det än inget alls! Och du är väl för go som har köpt med dig en gottepåse! Så jag fick i mig lite efter loppet:) Pusspådig!

2012-09-21 @ 00:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0